Pastasallad



Slutade tidigt idag och åkte iväg för att handla. Har precis gjort en pastasallad till imorgon. Maten på jobbet är oätbar ibland och imorgon vet jag att det blir äcklig mat och eftersom jag jobbar till kvart över fem så behöver man mat i magen. Det blev pastafjärilar med kalkon, ruccolasallad, paprika och creme fraiche med smak. Provsmakade till mellanmål och det blev helt ok. Köpte en italiensk dressing på Coop men den får jag nog slänga (luktade inte särskilt gott). På jobbet får vi ibland en pastasallad med otroligt god smak (dock bara som tillbehör). Den har någon vad jag anser är osynlig dressing...Någon som vet vad det kan vara?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0