Någon som kan gissa...



Någon som kan gissa vad som står i min ugn och luktar himmelskt gott. Så gott att grannarna kanske blir avundsjuka?! Jag var och handlade idag och bestämde mig för att göra min morotskaka. Hur som helst så glömde jag det viktigaste; morötter. Därför gör jag nu istället Cupcakes (vanliga muffins med frosting på). Idag ska jag testa att göra det med Philadelphiaost och jag tror att det faktiskt blir bättre än Kesella. Ska antagligen bjuda på det imorgon och kanske packa med på utflytken på måndag. Men, det kommer ändå bli över...Fika någon?







Kommentarer
Postat av: Maria

Som sagt...jag/vi kommer gärna! Ser supersmarrigt ut!!!

2008-08-23 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0