Uppdatering



Har inte bloggat på över en vecka nu; det har varit full rulle hela tiden. Förra veckan jobbade jag sent alla dagar och på min tidiga onsdag tvättade jag. I fredags blev det födelsedagsfirande på jobbet; Alla gratulerade och jag bjöd på Cupcakes (chokladmuffins med frosting). Gud vad alla tyckte det var gott! Underbar vikarie som gjorde att jag fick sluta fyra istället för fem.

På lördagen firades jag och syster! Smörgåstårta, trevligt sällskap och fina presenter; Svart "jacka", svart väska, Snö armband, poncho, choklad och presentkort på Chilli. Tackar! Bra med presentkort nu innan lön!

I söndags blev det mest fix här hemma då dom ska börja fixa med rören i badrummet snart. Jag och mamma hade en tanke att vi skulle på bio men det var fullbokat på dagen. Så i söndags var jag bara hemma hos mig och segade. Igår och i måndags kom jag hem vid sex-tiden och idag på min tidiga dag hämtade jag lillbusis. McDonalds stod på önskelistan och så blev det. Härligt att umgås med syskonbarnen när tid finns.

Lilla F säger så roliga saker:
M_ _ _ a morötterna (från Donkan) är faktiskt hårda för det är dom faktiskt om man inte lagat dom.
M _ _ _ a jag ser ditt hus, det är det blåa huset (alla hus är blåa här) och du bor högst upp fast den under högst upp.
Jag önskar mig en riktig prinsessa (Jag frågar: Vad ska du göra med henne då) Vi ska dansa!
Medan vi tittar på Tummelisa så börjar mamman till Tummelisa gråta för att hon är borta och då säger lilla F:
Alla blir ledsna om man har ett sådant litet barn.
Barn är för härliga! Sedan har hon bestämt att mitt barn ska heta Noel...hmm...



Dagens vill ha (men inte tänker köpa då den är för dyr)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0