Ändrade planer...



...än en gång blev det ändrade planer...På dagen igår var jag vid graven med mamma, handlade på Coop och köpte växter på Plantagen då allt bara dör här hemma.

Efteråt tog jag och mamma en lunch hemma med grillad kyckling och färsk baguette. Efter det åkte jag hem till mig för att vila och bli bättre från förkylningen.

Än en gång blev det ändrade planer...Grannen min övertalade mig att komma över (och lika bra var väl det då dom andra planerna inte blev av). Det var faktiskt trevligare än jag trodde och väldigt lättsamt. Pratade om jobbet, kollade film och tog några glas vin. Kom hem vid ett-tiden! Somnade inte in ordentligt förrän klockan var fem på grund av förkylningnen. Vaknade tio och är nu i full gång med att baka till fikan senare.

Trots förkylning blev det en helt ok helg. Slutade tidigt i fredags tog det lugnt. Men är en aning besviken då allt inte blir som planerat. Även bion får vi skjuta på. Tredje gången gillt brukar man ju säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0