Dålig uppdatering



Har nog inte uppaterat bloggen på 2 veckor tror jag...Finns hur mycket helst att skriva om men jag har tappat lusten lite...

Nu är iaf lampan fixad och stamrenoveringen i min lägenhet klar även om vattnet kommer att stängas av fler gånger. Mitt nuvarande projekt är att få hem ett nytt trådlöst bredband så att jag kan kasta skiten här hemma.

Igår körde jag fast med bilen, inte alls kul. Ska bli intressant att se hur jag kommer till jobbet imorgon...

I veckan har en av mina kollegor varit sjuk och vi har haft i stort sett alla barn. Bara fredagen som bjöd på lite barn och då tog vi en långpromenad, åkte pulka och drack varm choklad.

I veckan blev det Bp med Maria en kort sväng där jag köpte en blå cardigan och en vit/svartrandig tunika. Har fått massor av kommentarer att jag passar i blått och det känns ju alltid kul. Fikat med L & K med, mys!

Idag har jag mest varit hemma och fixat även om det känns som man inte får mycket gjort. Dammsög och svabbade i fredags men det är redan dammigt. Ännu en seg helg (med snöoväder dessutom). Ska iaf bli bjuden på mat snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0