Dagarna dom går och går...



Igår var ingen bra dag (allmänt hängig och trött) trots att jag orkade baka, handla och städa...Idag var en bra dag...Jobbade sent men har haft så trevligt hela eftermiddagen med min goa kollega (dock hade vi alla barn och några gick extra länge...alltid på mina stängninsdagar...tar det som att dom gillar mig). Efter jobbet kom storebror och barnen hit. Fika med dinkelbrödet och kladdkaka. Mums! Trevligt att få prata med Martin och mysigt att få träffa barnen under veckan. Nu har jag tänt en massa ljus här, lyssnar på Spotify (finns ju nada på tv) och fixar här hemma. Ska lägga mig tidigt (runt tio) och fortsätta med boken...Här ska ni få några tips på låtar som jag tycker ni ska ha på Spotify:

Favoriter
Trouble is a friend - Lenka
I gotta feeling - Black eyed peas
When love takes over - David Guetta/Kelly Rowland

(Rock)ballader
Wind of change - Scorpions
Forever young - The Pretenders
I´ll stand by you - The Pretenders

Love
Bed of roses - Bon Jovi
Hold On - Jamie Walters
I don´t want to miss a thing - Aerosmith

Party/Feel good
So what - Pink
Honey honey - Abba
Mr Vain - Culture Beat
Pokerface - Lady Gaga
I want to break free - Queen
Rap das armas - Cidinho & Doca



Ge mig gärna förslag på låtar ni tycker är bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0