Varför...



Det är ofta det är en massa konstiga saker som händer mig. Folk som ställer matkassar utanför min dörr, bamsespindlar i källaren, en kaffekokare som förvandlas till vulkan, brandvarnare som ramlar ner från taket o.s.v. o.s.v. Nästan så man kan tro att det spökar här...Häromveckan försökte jag tända ett vanligt stearinljus (det jag "fått" från mormor). Efter tio tändstickor gav jag upp. I helgen när jag öppnade skåpsluckan ramlade två av mina favoritmuggar ut och gick i tusen bitar. Jag hade tänkt slänga dom gamla, men då dom nya gick sönder så får jag ju lov att spara dom. Dessutom blev det en massor av jack i min fina svarta bänkskiva. Maximalt med otur = typsikt mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0