Uppdatering



Måndag och jag slutade tidigt (klockan 14.00). Kom precis hem! Ska titta på vår film som vi ska visa upp på föräldramötet och sedan åka hem till pappa där det bjuds på mat. Jag sov ingenting i natt, vaknade hela tiden och hade svårt att somna om. Jobbigt!

Skrev ett inlägg dagen då mormor dog som kommer att dyka upp på bloggen inom kort. Passade på att kolla begravningsblommor idag på rasten och hittade några på den begravningsbyrån vi anlitat. En krans med nejlikor (som mormor tyckte så mycket om). Jag hade dock velat ha en hjärtformad krans.

Brevbäraren ringde på dörren idag och jag fick mitt gratis smink från La Redoute. Skönt, så slapp jag hämta det på posten (var ju där igår och hämtade mina Converse - supersnygga). Jag beställde ju dessa då jag fick hem erbjudande om 50 %. Passade på att klicka i alla erbjudanden även om man bara får välja ett. Jag tänkte att det försvinner väl i kassan...Men nu har jag fått hem både en rosa/brun väska och en ögonskugga/lip gloss alldeles gratis. Skorna kostade drygt 300 kr istället för 600-700 kr. Kanon!

Känner mig stressad över allt som ska göras och denna vecka vill jag bara få överstökad. Fick hem ett brev igen om att jag borde ta Hepatit C test men vad jag vet så fick jag aldrig någon blodtransfusion när jag var liten?! Annat kul som väntar är föräldramöte, planering, tandläkarbesök o.s.v.

Converseskorna muntrar upp mig för stunden i alla fall; dom står här och är supersnygga. Nej, nu ska jag snart åka. Syskonbarnen gör en alltid på bra humör med =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0