Trötter



Slutade tidigt idag och tur var väl det med tanke på hur trött jag är hela tiden. Imorgon är det f-möte och jag lär väl komma hem efter åtta någon gång. Segt! Efter jobbet var jag och handlade fika. Meningen var att vi skulle bjuda på något nyttigt, men sedan ändrades det. När jag väl hade köpt bullar ja då ringer dom och säger att vi ändrar tillbaka. Så nu får det väl bli en blandning!

Borde åka iväg till torget med men det får nog vänta. Beställde kort igen då man fick 100 kort gratis från Fuji (tack för tipset). Råkade beställa ett julkort för lite från Önskefoto sist så gjorde ett specialkort till mamma & pappa med. Det kom hem i brevlådan men resten kom till posten på torget. Löjligt!



Julkort redan tänker ni...Det är bra att vara ute i god tid och jag älskar julen.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Mina gardiner... =) Vag görs?

2009-09-23 @ 14:59:44
Postat av: M

Mina med ;)

Har ju kuddarna med...dock i källaren SCARY

Dom säljs i år med - POPULÄRA

2009-09-23 @ 15:14:54
URL: http://borninthe80s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0