Så, då var måndagen avklarad...



Min sena vecka, men nu är iaf måndagen avklarad. Har lite småont i halsen och hoppas att det går över tills på onsdag (tandläkaren...). Måste kolla upp vad som gäller för tandvårdsbidrag och ev. rabatter om man gör alla besök före årets slut. Något som vet?! Läste dessutom att man kan vaccinera sig nu om man är i riskgruppen...hmm...Alltid är det något!

På torsdag och fredag är jag sen, riktigt segt. I veckan eller helgen ska jag antagligen ta en kaffe eller ett glas vin med Chrisse. Känns som vi har pratat om det ett tag, men nu får det allt bli av.

Sedan har jag och R blivit bjudna på glöggfest som jag med hoppas blir av. Hade varit kul att börja umgås lite mer med dom på jobbet (utanför jobbet). Jag och Andreas har redan pratat om en ny personalfest, fast det blir nog i början av nästa år. Sedan pratade vi om att gå ut och hitta på saker med, gäller bara att det är ett gäng som hänger på.

På festen i fredags blev jag mer eller mindre jagad med kamera och jag hoppas att inga bilder dyker upp på FC eller liknande. Man hade ju ändå jobbat sedan klockan sju på morgonen...

Nu är jag hemma och jag har varit duktig och dammsugit hela lägenheten. Passade på så fort jag kom hem för om man väl sätter sig i soffan är det kört. Ska städa en stund till och senare blir det tacos som blev över. Räknar redan ner till helgen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0