Måndag..........



Min "tidiga" måndag idag; Slutade klockan två. Åkte till Backaplan och lämnade tillbaka en tröja. 300 kr rikare! Sedan köpte jag Dumleglass och åkte hem till Maria, Lukas & Klara. Där bjöds det på god mat, trevligt sällskap och lite lek & bus. När jag kom hem tittade jag på de nya avsnittet av The Hills. Missade det förra gången! Nu blir det att fixa lite här hemma och sedan funderar jag på att göra Scones. Nybakat bröd är så gott. Te (the?!) och Scones är ju tydligen en trend nu, men jag skippar tet. Har ju fått hem en massa goda smaker, men för mig smakar det bara varmt vatten. Hoppas resten av jobbdagarna försvinner lika snabbt nu! Längtar redan till helg, suck hehe...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0