Lill-lördag



Efter tandläkarbesöket var jag hemma och städade lite. Nu har jag precis varit på Plantagen och fikat med storebror och familj. Morotskaka och kaffe, ett måste där. Man kan ju inte sluta äta socker bara för att man har ett hål...

Träffade ett av mina dagisbarn där. Hon var med mig och bakade chokladbollar på jobbet och ändå satt hon där och åt en. Härligt! Massor och då menar jag massor med julsaker hade kommit till Plantagen. Liter närmare jul blir det ett måste att handla där.

Börjar känna mig lite hänging igen men det går nog över (kändes ju bättre imorse). Ska tända lite ljus och fixa lite kvällsmat. Hoppas jag blir frisk till helgen då jag antagligen ska träffa Christin och ta några glas vin.

Måste även köpa gardiner och sådan där sak så man kan vika upp dom. Jag vill ha mina nya gardiner (från Ullared) i köket, men för tillfället hänger dom i vardagsrummet då mina andra (och enda) gardiner är svarta och inte passar så bra där. Blir för mycket mönster med både tapeten och gardinerna. Men dom passar definitivt med filten. Nej, ett par enfärgade panelgardiner måste inhandlas.

Känns som det kommer att bli en bra och mysig helg om jag bara får vara frisk. Några glas vin med Christin (rimmar ju...), mys med syskonbarnen och köpa gardiner till lägenheten. Greys ikväll med! Lill-lördag it is!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0