Drömmar



Den senaste tiden har jag drömt konstiga drömmar; Hemska drömmar! Sedan har jag några drömmar som ofta återkommer:

  • Att jag hittar pengar (mynt) som jag plockar och plockar (det tar aldrig slut)
  • Om stora troll som går runt huset (en dröm från barndomen)
  • Att jag tappar flera tänder, en efter en
  • Att jag kommer försent till jobbet
  • Att jag kan flyga
  • M.fl.
Natten innan begravningen drömde jag om att jag, E och pappa var i Kroatien. Jag och E var på stranden och då såg vi en jättevåg komma emot oss. Jag såg pappa längre bort och bad E hålla min väska med saker. Sedan sprang jag för att hämta pappa. Sedan kom vågen och sedan vaknade jag. Hemskt!

Någon dag innan mormor gick bort drömde jag att vi (jag, E, L, M & P, J och M) satt på ett flygplan som skulle lyfta. Men det kom aldrig upp ordentligt och det började störta rakt ner. Jag minns att jag skrek högt till alla; Jag älskar er och att jag i drömmen tänkte; Undrar hur det känns att dö och sedan precis innan planet kraschade så vaknade jag. Riktigt hemska drömmar det där och man kan ju undra vad dom betyder. Någon som kan tyda drömmar?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0