Det är dags för fredagsmys...



Slutade tidigt idag och åkte hem till pappa för att hämta bilen. Fulltankad och nytvättad! Pappa är för snäll! Sist fick han en flaska gin av mig för att vi fick låna bilen. Får se vad jag hittar på den här gången. Jag är i alla fall laddad inför imorgon; Mobilen ligger på laddning, pengar i plånboken, rikskuponger till mat, har tagit fram tidningar till bilresan, packar nog ner några bullar, inköpslistan är klar och nu håller jag på att prova bekräva kläder som inte är för varma/kalla. Jag orkar inte ha med mig väskan den här gången (den pep ju sist) så nu måste jag i alla fall ta något som har fickor.

Efter att jag varit och hämtat bilen hämtade jag lillbusis på dagis. Vi åkte och köpte godis och sedan blev det lite fredagsmys här hemma. Så jag har redan tjuvstartat! Sedan tänkte man vara snäll och hämta syrran på jobbet. Gick ut halv fem och satt och väntade i bilen (ringen gång på gång men ingen som svarade). E hade redan gått från jobbet när hon väl svarade, så det var bara att traska hem igen. Ska prova klart kläderna, sedan ska jag laga mat och titta på Idol. Sov inte alls bra i natt och vaknade vi fem-tiden. Känner att jag vill vara utvilad imorgon så det blir nog ingen sen kväll. Vad ska ni ha till fredagsmyset?







Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för idag! Kul att du ville hämta Franka, hon var mycket nöjd :)

För oss blir det pistagenötter & ostcrunchies.

Ses i morgon bitti, ha det gott, kram :)

2009-10-09 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0