Baggy jeans


Har ett par gråblåa cover baggy jeans från Only (Vero Moda) och ett par svarta. Har ju hört att dit vi ska på lördag har börjat med baggy jeans. Ett par till hade inte skadat. Sedan blev jag väldigt sugen på jackan Maria köpte där sist. Förutom att hoppas på att hitta detta så vill jag köpa gardiner, eventuellt kuddar, muggar (dom som gick sönder), julklappar, julsaker, plastpåsar, folie, rengöring och allt det där. Köpte även en tavla i guld med blommor på och den fanns i fyra varianter. Finns dom kvar så köper jag en till att ha i hallen. Den har jag i alla fall på väggen (till skillnad från mina andra tavlor...) Något mer man ska köpa tro?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0