Tiden skuttar fram...


Började klockan 06.45 idag och jobbade till 18.15. Lååång dag! Har precis lagat mat och ätit; Falukorv och stuvade makaroner (ovanligt). Idag hade vi Hjärt- och lungräddning på jobbet och det var intressant. Det var ganska mycket som var likt sist jag gick, men ändå en del förändringar. Dessutom gick han igenom andra viktiga saker som om någon sätter i halsen, blödningar, astma, allergi, insektbett, om någon klämmer sig o.s.v. o.s.v. Armen gör fortfarande ont och det tar på humöret...

Imorgon är det exakt en månad kvar till jul och därför kommer en önskelista snart att dyka upp. Börar ångra att jag inte köpte en massa Ed Hardy kopior i Kroatien i somras; kläderna är ju så jäkla snygga. Imorgon efter jobber blir det i alla fall att försöka lämna tillbaka sladden som jag köpte för 300 kr (helt världelöst), köpa ny dosa till tvn (och julstjärnan då det fattas typ 5 cm) och antagligen handla på Coop.

På lördag är det glöggfest som gäller och fastän jag klippte mig dagen innan fars dag så känns håret slitet. Kanske går det att liva upp med en snygg outfit...Annars blir det mycket jobb i veckan och tiden som blir över ska ägnas åt att förbereda 1:a advent. Hoppas på det årliga pepparkaksbaket snart med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0