Söndagsångest



Den här helgen har jag inte gjort någonting känns det som och därför har jag lite söndagsångest. Inte nog med det så har jag förlorat en timme...Jag funderade verkligen på det här med att ändra klockan. Hur blir det med uteställen som stänger klockan tre?! Hur fungerar tidtabeller (om man ska flyga då när klockan flyttas fram en timme)?! Hur blir det med programmen på tv?! Hur som helst så har jag varit hemma i stort sett hela helgen och gjort ingenting på grund av att jag inte har mått bra. Riktigt segt då det är helg! Tänkte tacka ja till söndagsmiddag idag, men jag känner att jag varken har tid eller ork. Nästa vecka är i alla fall min bästa vecka; Mellan på måndag och torsdag (16.15), sen på onsdag (17.00) och tidig på tisdag och fredag. På fredag slutar jag till och med 12.00 och då ska jag klippa mig (äntligen). Annat kul som väntar i veckan är att hämta ut beställda vårkläder (hoppas jag) och kanske något besök?! Mortoskaka är på G...någon som är sugen...Nej, nu är det dags att ta tag i allt som måste göras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0