Recension - Jeansleggings



I veckan testade jag mina svarta jeanslegging (inköpta på Gina Tricot för 199 kr). Jag hade dom tillsammans med en lång oversize skjorta från H&M och gud så snyggt det var tillsammans. Jag tror eller rättare sagt vet att dessa kommer användas flitigt hela våren. Både vanliga leggings och jeansleggings passar utmärkt till min klädstil (i vår). Snyggt till långa skjortor/blusar, tunikor och klänningar. Enda nackdelen är att dom svarta drar åt sig damm, så det kan vara smart att ha en sådan där sak att rulla över och ta bort det med innan man går ut. 4 av 5 får dom i betyg i alla fall. Funderade även på att köpa dom i ljusblått tyg men tycker 299 kr är lite väl dyrt för just dom (eftersom det inte riktigt är den färgen jag vill ha). Vad tycker ni om jeansleggings och kan ni rekommendera något annat ställe som säljer snygga?




Kommentarer
Postat av: Maria

Svarar på den här då det ej gick ovan...



1. Vad heter du?: Maria

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mink

3. Flicknamn: Magdalena

4. Pojknamn: Måns

5. Yrke: Mannekäng

6. Färg: Midnattsblå

7. Klädesplagg: Mössa

8. Mat: Mos

9. Sak i badrummet: Make-up-rengöring

10. Plats/stad: Moskva

11. En orsak att vara sen: Man glömde av tiden...

12. Något man skriker: Må du brinna i helvetet...:-)

13. Film: Madagaskar

14. Något man dricker: Mojito

15. Band: Millen collin

16. Djur: Myrslok

17. Gatunamn: Madängsgatan

18. Bil: Merca

19. Sång: Min kärlek

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mysstund

2009-03-21 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0