Problemas



Sådant här händer verkligen bara mig, det är så typiskt...Igår hade någon lagt en lapp i min brevlåda och jag kände inte igen den och trodde att personen som lagt i den måste ha lagt fel. Nyss när jag kom hem stod det en kasse full med mat utanför min dörr som uppenbarligen inte är till mig (med tanke på innehållet). Jag tror det är till någon gammal person och vet inte vad jag ska göra. Jag vet ju inte vem personen som ska ha det är och inte heller vem personen som lagt den där är. Det finns ingen mer med samma efternamn på den här adressen så jag kan ju inte ställa ner kassen i ingången och skriva en lapp. Dessutom kommer det att börja lukta av maten snart...Vad göra?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0