Laddar inför Melodifestivalen



Idag har det varit en bra måndag! Jag slutade sent och kom hem för inte så länge sedan. På jobbet var det fullt upp! Jag hade samtal med chefen och hon sa att jag var en jättego tjej som passade att jobba med det jag gör. Kändes riktigt bra! Kunde inte få något besked om var jag ska vara efter sommaren, men hon lät positiv till att lösa det på bästa sätt. Någon vidare löneökning lär det dock inte bli (det finns inga pengar). Nu håller jag i alla fall på att ladda inför Melodifestivalen imorgon. Barnen på jobbet ska sjunga och göra egna shower med låtar som Mamma Mia och Cara Mia. Vi ska sätta upp massor av stjärnor, ballonger, glitter, skynken i olika färger, discolampor och andra dekorationer. Vi ska filma, dela ut biljetter och bjuda barnen på gott i "green room". Jag ska ha på mig min långa skjorta och svarta jeansleggings (ja jag köpte dom). Till detta blir det smycken och annat...Vilken låt tyckte ni förresten var bäst i lördags (jag höll på Alcazar...)?



Kommentarer
Postat av: Maria

Alcazar var bäst, men låten som vann var helt ok! Kul med nåt annorlunda! KRAM!

2009-03-17 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0