Fredag den 13:e



Fredagen den 13:e började på sämsta sätt...Det var min tidiga dag och jag och R hade planerat in en massa kul. Det slutade med att jag fick jobba själv med vikarie eftersom R var tvungen att hoppa in på en annan avdelning. Efter att jag hade slutat så vände dock oturen?! Jag träffade min kära storasyster på Backaplan för lite shopping. Jag köpte en skjorta i längre modell (lite oversize eftersom det egentligen var en mammatopp...hmm...). Sedan spanade jag in ett par jeansleggings som jag funderar på att köpa. Vi tog även en fika och sedan körde jag hem Maria eftersom Klara inte var helt bra. Det blev att jag stannade där och hade det trevligt.







Idag vaknade jag tidigt och när klockan var elva hade jag redan hunnit med att handla på Coop till ikväll. Ikväll ska jag njuta av ost, kex och kroatisk skinka. Jag köpte grissini, olika kex, korv, valnötsost, vitlöksost, gräslöksost, brännvinsost, små gurkor, baguetter, lösgodis, chips, dip och allt man kan tänka sig behöva till ikväll. Så ikväll blir det att se Melodifestivalen helt enkelt för att alla andra gör det...och ska man ändå se den så måste man ju ha något gott till.




Efter Coop åkte jag hem för att städa. Blev dock en sväng till IKEA med Maria och Lukas. Där tog vi en fika och handlade lite smått & gott.

Efter det åkte jag till Plantagen och köpte blommor till lägenheten. Allt bara vissnar och dör hemma, men nu hittade jag något som kallades för tåliga växter...Hittade en riktigt fin...Bild kommer...

Jag kom hem vid tretiden och då fortsatte jag att städa och laga mat. Måste fixa med försäkringen, välja ut kläder till Lilla Melodifestivalen (på tisdag på jobbet) och förbereda samtalet med chefen (men det skjuter jag upp till imorgon).

Nu ska jag kolla lite i alla H&M-kataloger som har kommit det senaste. Borde även fortsätta städa men det är ju ändå helg...Så nu ska jag ta det lugnt en stund. Vilka tror ni vinner ikväll nu då?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0