Rastlös



Är rastlös och vet inte vad jag ska hitta på. Förut var jag iväg en stund till IKEA/Coop och sedan har jag bara städat. Inte riktigt det man vill göra på en lördag och nu skiner solen dessutom. Riktigt grillväder!

Igår var en riktigt jobbig dag på jobbet. Maten var försenad över en timme/barnen var helvilda och skolan firade avslutning med stor buffé som vi inte kunde gå på. Linda kom dock förbi med en tallrik och förut när jag tittade var det en hel del gott på den (Rostbiff, potatissallad, pasta med pesto, parmaskinka och olika frukter; ananas, melon, plommon, jordgubbar...).

Fredagskvällen tillbringades hemma hos Maria, Jakob och barnen och där blev det tacos och TP (jag vann), trevligt trevligt.

Återstår att se vad man ska hitta på nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0