Känner mig duktig idag!



Dålig uppdatering, men det har varit mycket senaste tiden. Midsommarfirandet blev lyckat både på jobbet (trots regn) och hos Martin & Jessica. Trevligt sällskap, god mat, blandat väder men tillräckligt bra för att vara ute och spela kubb/boule. I helgen i övrigt blev det firande av världens bästa Maria.

Idag slutade jag runt fyra och efter det har jag varit och köpt resväska. Coop reade ut väskor den här veckan och då passade jag på. Förra sommaren gick hjulet på väskan sönder vid flygtransporten och även om väskan står nere i källaren så är den i dåligt skick och gud vet vad som gömmer sig i den (kommer aldrig glömma spindlarna...). Nu har jag precis lagat mat för veckan; piroger med paprika/chili creme fraiche och tacos. Ska strax äta! Har jag ork senare kanske jag blandar ihop en fruktsallad; äpple, banan, melon, nektarin m.m.

Idag har det varit en sådan där dag då jag verkligen trivs på jobbet och det fastän vi inte har kunnat göra något på avdelningen då det pågår storstädning där. I veckan händer det en del; klippning imorgon och ut och äta med några på jobbet på torsdag. Sedan finns det massor som måste göras innan semestern...Leta efter bikini imorgon kanske (fast vill ju hellre vara ute i solen förstås om allergin tillåter)?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0