Packar å packar å packar...



Det går riktigt segt med packningen...jag fastnar hela tiden med att prova kläder eller börja städa på olika ställen. Det har varit kanon väder hela veckan, men jag har knappt varit i solen. I måndags slutade jag sent och sedan tvättade jag. I tisdags slutade jag tidigt, men då var jag hos tandläkaren. Igår slutade jag sent och sedan blev det glass med Luise. Idag slutade jag klockan fyra och har sedan packat och fixat här hemma. Är ändå inte klar...Har gått igenom kylen lite i alla fall; Maria det kan hända att jag lämnar kvar något (har massa drickyoghurt hemma och vet inte om jag kommer hinna dricka allt) ta gärna med det i så fall. Uppskattar enormt mycket att du kollar till lägenheten, ser om det kommit någon viktig post och vattnar mina få blommor.

Har kollar vädret i Split på flera ställen och det visar över 20 ° varje dag fast med regn/åska. Hoppas verkligen det vänder! Här ska det ju vara omkring 30 ° grader någon vecka till och sedan gå ner 5-10 ° fast ändå fint väder. Kolla här:



sön
Mestadels soligt
27° | 15°
tors
Risk för storm
26° | 19°
fre
Risk för regn
26° | 20°
lör
Risk för regn
28° | 21°
sön
Risk för storm
28° | 20°


Kolla vädret i Split på Aftonbladet och man undrar om man verkligen ska åka nu. Men man får väl passa på att gå till Joker och stan och kolla allt vad man orkar innan värmen kommer.



   
     

  

Kommentarer
Postat av: Milica

I stockholm är det jäte varmt ;D

2009-07-02 @ 20:01:59
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0