Tack för en fantastisk födelsedag



Alla nära och kära kom och firade med oss. Det bjöds på smörgåstårta och vin. Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter. Detta fick jag;

  • En ros
  • Pengar
  • Presentkort
  • Vita pärlörhängen
  • En sjal med stjärnor på
  • Ett halsband med texten love
  • Ett armband, även det med texten love
  • Ett set till håret med plattång, locktång o.s.v.



Dessutom väntar jag på Absolute Dance Winter 2009. Ska bli kul med lite ny musik i lägenheten! Det jag ska köpa för pengarna får nog bli något av det som finns kvar på önskelistan. Maria hade beställt ett armband från Ettika till mig, men trots att beställningen var klar så skrev dom att armbandet var slut eller något. Jag fick i alla fall min efterlängtade sjal. Maria du är lurig du...Men världens bästa storasyster =) Detta planerar jag att köpa inom kort till lägenheten;

  • Istället för väggord har jag tittat på väggdekoration (blommor)
  • Digital fotoram (hade varit kul att ha en)
  • Kaffekokare (ett måste)
  • Eventuellt en tv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0