Intensiv dag...



Idag har det varit fullt upp från åtta till åtta...Det har varit en riktig intensiv dag. Jag jobbade sent och dessutom var föräldrarna till sista barnen försenat, suck. Det enda jag tänkte på var att jag inte kommer att hinna baka allt som jag hade tänkt. Så jag åkte förbi Coop och köpte rulltårtor till imorgon! Känns bättre än inget alls! När jag väl kom hem var klockan redan 18.00. Städade lite grann, gjorde mat och sedan hoppade jag in i duschen. Väl inne i duschen hör jag att dörrklockan ringer...Vem kan det vara (jag väntar ju inte besök)?! Hörde att någon ropade och jag ropade tillbaka (med det hördes inte, eftersom badrumsdörren var stängd). Hoppade ur duschen och kollade samtalen på mobilen. Det var Martin och jag ringde upp och så kunde han komma in på en fika. En kopp kaffe och en bulle! Trevligt! För en stund sedan gick han och nu ska jag göra klart chokladbollarna till barnen och förbereda fruktspetten till imorgon. Det har varit en så intensiv dag att jag nästan glömt bort att jag fyller år imorgon. Hoppas på en bra födelsedag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0