5 snabba frågor


 
1. Hur firade du nyår?
2. Hur skulle du beskriva ditt 2008?
3. Vad förväntar du dig av 2009 - blir det ett bättre eller sämre år än 2008?
4. Hur tror du att ditt bloggår 2009 kommer att se ut?
5. Har du gett något nyårslöfte i år?




1. Jag firade med några nära & kära! Vi åt trerätters (supergott) och skålade självklart i champagne vid tolvslaget.

2. 2008 var ett helt ok år! Äntligen hade jag fast jobb, prövotiden på körkortet var borta, jag köpte mig en egen lägenhet, åkte till Kroatien i några veckor och firade pappas födelsedag.

3. Jag har inga förväntningar för då slipper man att bli besviken. Förhoppningsvis blir det ändå bättre, det avgör man ju lite själv. Jag hoppas att  jag och alla nära & kära håller sig friska, det betyder mest för mig.

4. Jag kommer nog att fortsätta att blogga en del. Jobbet brukar avgöra hur mycket tid jag har över och det verkar bli ett tufft arbetsår. Men så länge jag får inspiration så fortsätter jag nog att blogga några gånger i veckan.

5. Varför ge löften man inte håller?! Det skulle väl i så fall vara att försöka äta nyttigare, försöka vara mer positiv till jobbet (inte alltid så lätt...) och liknande. Mitt löfte är att inte ge något löfte, men saker man vill ändra på kan man ju göra ändå. Right?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0