Uppdatering



Igår blev det mer reashopping och sedan samlades vi hos M & P för lite julfirande. Jag köpte en topp för 99 kr och en tunika/klänning i lila. Tycker dock inte det var mycket det var rea på utan mest sådant man inte vill ha.  Kankse lika bra det! Fast lite tråkigt är det allt! Har sett en sak på GT som jag vill ha och jag hoppas den dyker upp på rean framöver. Idag blev det ju ingen shopping på Kungsmässan som planerat, men en tur till Bäckebol där jag köpte påslakan. Superfina! Nu gäller det bara att hitta ett lakan i svart med.

Igår hade vi det mysigt, men som vanligt känns det som julen kom och försvann. Är inte trött på julen ännu...Bara julmaten hoho...Fick min efterlängtade presentask med kräm som är superbra. Tackar! En fin skylt med som jag redan vet var jag ska hänga upp. Supernöjd är jag!

Har börjat spana på lite saker som jag vill ha till hemmet. Försöker spara så jag kan ta lite då och då men nu  har pengarna gått till tandläkare/tv/julklappar så det dröjer nog. Hittade dock en massa fint på Inside Home, MIO o.s.v. Måste även skriva att H&M har fått in en massa fina saker på nätet...Något att önska sig till födelsedagen kanske?!





Vill ha: Svart/Mörkgrå Cardigan från H&M, 299 kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0