Fika @ my place



Kom hem halv fem idag! Mamma skulle komma över på fika så jag gjorde scones. Sedan blev det pepparkakor och saffransglass från Lejonet & Björnen. Mums!

Min tunika för 150 kr från VILA (dragkedjan) gick sönder igår när jag skulle prova den inför idag. Så jäkla typiskt! Allt bara går sönder; Mina Filippa K inspirerade muggar, min julstjärna, kläder, stereo o.s.v.

Har fått låna Flickan som lekte med elden men det visade sig att det är säsongsavslutning av DH och jag börjar 07.00 imorgon. Får bli filmkväll en annan dag...

Imorgon slutar jag 12.00. Härligt härligt! Barnen gillar mig och jobbet flyter på trots mycket stress. Luciafirande på fredag och jag måste hämta glitter hos E. Köpa julklappar imorgon med! Bakning till helgen...Måste fixa mitt bredband med. Trevlig kväll!





Idag är det förresten exakt 4 år sedan jag tog mitt körkort och 6 år sedan farfar dog ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0