Slutade tidigt idag...

...men vet inte vad jag ska hitta på. Att återfå solbrännan hade inte varit fel, men samtidigt försvinner den så snabbt och en tur till havet blir bara stressigt då vi ska grilla senare. Städa gjorde jag ju i onsdags även om det alltid finns saker att fixa med. Tänkte ta en tur och kolla på skor till jobbet, men det orkar jag inte i värmen...Sitter alltså framför datorn och segar just nu.

Ikväll blir det alltså grillning och jag har lovat Evelina att ta med så vi kan göra drinkar. Tänkte ta med mig min Bacardi Razz som vi kan blanda med Sprite. Har även köpt en Guanabana Juice som kan vara god att blanda med. Måste verkligen rekommendera Guanabana juicen - supergod!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0