Höstens trender



Den rockiga stilen med mycket svart, mycket nitar och paljetter passar mig utmärkt. Oversizetoppar och slitna jeansleggings likaså! Annat som är "inne" nu i höst är mönstrade sjalar, halsband med många kedjor, korta MC-jackor, långa kappor, pälsvästar (men det skippar i alla fall jag), stickade koftor (är inte det inne varje höst), mönstrade tunikor (kan det inte bli för mycket mönster ibland...), lager på lager även upptill, chinos, rutigt och som sagt färgen lila i olika nyanser. En härlig mode höst lär det i alla fall bli. Bara väntar tills jag kan börja använda min kappa (se längre ner i bloggen). Inte för att jag vill ha dåligt väder men...

Tänkte även tipsa alla Göteborgare om Garage Sale Magasingatans parkering senare i höst. Då säljer favoritbutiken tillsammans med alla butiker i området och även Monki och Weekday ut plagg till kanonpriser. Även denna helg händer det en massa kul där; Modevisning, kanonpris på ett speciellt plagg och godsaker i butiken. Måste verkligen ta mig dit någon dag! Älskar dessa kläder! Längtar till jag får använda mina nya kläder från H&M och sedan har jag ju Ed Hardy tröjan från Kroatien med som inte är använd (aj aj aj). Den svarta tröjan från Kroatien har dock blivit en favorit och används flitigt liksom FILA skorna i tyg. Här kommer lite inspiration, vad tycks?





Rockig tunika från ICHI - Så min stil





Topp från ONLY med stora knappar - Älskar detaljer på kläder (Tänk tröjan från Kroatien)





Härlig långskjorta från VILA - Supersnygg



Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var den toppen jag kollade på =)

2009-08-29 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0