Hmm...



När det är regn är jag ute och när solen skiner är jag inne och städar. Hoppas solen håller sig framme så man får lite sol senare på Liseberg. Nu har jag i alla fall dammsugit hela lägenheten. Det går framåt sakta med säkert. Passade även på att läsa Aftonbladet på nätet. Läste följande;

Nicholas Perricone, som även brukar kallas lax­doktorn, har nämligen kommit fram till att laxens höga innehåll av DMAE, en mycket kraftfull antioxidant som ljusar upp hudtonen och håller den fast, gör underverk för hyn. Äter du lax till både frukost, lunch och middag hävdar doktor Perricone att du får mer energi och känner dig piggare på bara tre dagar. Dessutom ska hyn bli klarare och all puffighet kring ögonen försvinna.

Lax till frukost, nej tack...Men lax är min älsklingsfisk så man kanske borde äta det något oftare. Jag har ju väldigt känslig hud dessutom och är konstant trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0