Helgen och shopping



Ännu en helg som kom och försvann. Ingen vidare helg, men några ljusglimtar fanns det allt. I fredags blandade jag drinkar hemma hos M & P; Bacardi Razz med Sprite, citron och isbitar. Gott! Grillat hos storasyster var inte heller fel. Har även fått köpt en del höstkläder då jag och Maria beställt från H&M och jag och mamma tillbringade några timmar på Allum. Mamma var helt shoppingtokig igår och shoppade en hel del. Jag hittade först inget alls! Köpte sedan en topp på rean, en höstkappa och till slut blev det även en dyr skjorta...Från H&M beställdes två toppar, strumpbyxor och ett par tygskor. Såg förresten ett par helt underbara skor på Allum. Fanns både svarta och vita (tygskor) med nitar på. Men det finns en gräns och skjortan jag köpte efter mammas ord "det är klart du ska köpa den" kostade egentligen mer än vad jag brukar betala för ett klädesplagg. Men samtidigt kan man få två toppar till det priset, men om man använder skjortan mer än dom två topparna så är det ju värt det.

Idag slutade jag 14.00 och då körde jag Fanny & Evelina som ville till Plantagen. Efter det har jag handlat och då unnade jag mig en tidning där en film ingick. Nyttigare än godis...Nu ska det snart lagas mat här hemma! Vad tycks om kläderna?





H&M





H&M





H&M





H&M



Hittar ingen bild på jackan/kappan med den är av bland annat ull, lite längre och har rosa mönster i det svarta/gråa. Köpt på Åhléns.

Skjortan är köpt på Street One och det är en riktig höstskjorta som går i lila nyanser, vitt och svart.

Reatoppen är en sådan jag redan har; Tubtopp från VILA med knytband och "flower mix" i olika färger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0