Älskar att bli bortskämd...



Slutade som sagt tidigt idag men har inte orkat göra mycket alls. Det enda jag har fått gjort är att lägga in sommarens alla kort på min externa hårddisk. Den tog tid att få det gjort, men det är värt det. Glömmer aldrig då min förra dator kraschade och ett års bilder och över tusen låtar bara försvann. Sorgligt!

Hur som helst så är jag för trött för att ens laga mat och fastän jag sa till pappa i söndags att han inte skulle laga någon mat till mig i veckan så ska han göra det nu. Eller rättade sagt han ska laga mat och bjöd över mig. Man kan nästan tro att han kan läsa mina tankar. Så nu ska jag dit en sväng och sedan hem och vila, imorgon slutar jag halv sex. Har ju ätit själv här hemma måndag-tisdag så det ska bli gott att bli bortskämd med lite grillat...Pappa är bäst!





Mobilkort från i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0