Äntligen hemma



Äntligen hemma! Har jobbat från 07.30-17.30 eftersom vi hade planering. Dessutom var jag själv med en vikarie! Planeringen handlade om enkäterna föräldrarna och vi hade fyllt i och föräldrarna var verkligen nöjda med oss och förskolan. Det som ska förbättras är lekplatserna. Sedan pratade vi om IUP, kompetensutveckling och allt möjligt. Är helt slut nu! Hade som sagt tänkt påskpynta lite mer, men efter gårdagens upptäckt i källarförrådet så nöjer jag mig med mitt "påskris" och min ensamma kyckling på bordet. Hur ska man få bort så stora spindlar?! Verkar inte finnas några andra lediga förråd heller. Jag vill väl inte ha mitt vid ventilen där dom kryper in och samlas (kan ju bara tänka mig vad som gömmer sig i julpåsarna som inte är förslutna). Jag har bildbesvis dessutom, så ingen ska säga att jag överdriver. Hur som helst så ska jag i alla fall förbereda påsken på annat sätt. Har lovat mamma att göra något till påskbordet för att hjälpa till och det lutar åt rullar med lax, ägg och nån röra kryddad med pepparrot och dill. Kanske kan bli någott?! Nu ska Fannys presenter slås in och sedan är det matdags. Kommentera gärna i bloggen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0