After work



Idag har jag jobbat från 06.30-12.00. Gick upp halv sex och vet att jag kommer bli trött tidigt ikväll. Efter jobbet har jag varit och klippt mig (blev rätt kort). Sedan har jag klätt "påskriset" och nu ska jag städa lite. Om en timme ska jag och Evelina åka och handla. Hade varit kul att träffa syskonbarnen, men det kanske blir i helgen?! Idag skulle några på jobbet på After Work och Linda och Fredrik (min granne) ville att jag skulle hänga på. Det som är så tråkigt är att alla på "våran" sida på jobbet inte ska med och antagligen så kommer alla hålla sig i "sina grupper"...Annars så var jag faktiskt sugen på After work idag. Dom skulle till El Corazon och äta tapas...Men, vi har sagt att vi ska försöka komma iväg oftare, så nästa gång ska jag allt få med mig Rebecka och tjejerna på våran sida. Iväg och hämta H&M kläderna får jag inte glömma sen heller. Känns som ett bra nedladdning inför påsk det här?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0