Vilken härlig dag



Måndagsångest försvinn...Trots att tiden på jobbet med tråkiga nyheter (ännu fler barn, vilket inte går ihop + ännu fler möten, vilket gör att allt mer fritid försvinner) så har det varit en superhärlig dag. Jag fick sluta en halvtimme tidigare och eftersom solen sken och det kändes som riktig sommar så tog jag bilen ner till Eriksberg och Maria med barn. Där bjöd jag på glass och vi promenderade runt lite. Senare beställde vi pizza och Lukas och Klara var så goa och mysiga. Sedan vände vädret och det började ösregna. Men, jag har haft en trevlig dag och det kan inget ändra på. Tack syrran för en trevlig dag!







Kommentarer
Postat av: Maria

Tack detsamma! Och tack för glassen! Kram!

2008-09-01 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0