Stress



Idag hade jag tio barn helt själv på eftermiddagen, stressigt värre! Jag tycker ändå att det var rätt lugnt, men jag blir ändå stressad på jobbet, vilket borde vara förbjudet. Det är inte lätt när alla (20 personer) vill allt och lika mycket samtidigt. Det är inte lätt när 20 personer pratar samtidigt (och även fast dom inte pratar högt, så låter det högt när alla pratar samtidigt).

Inte blir det lättare av att det den här veckan antagligen blir klart vilka jag ska jobba med. Som det ser ut nu så ska vi få ett till barn till avdelningen och en ny personal då R antagligen byter avdelning, eftersom tjänsten är på en annan avdelning. Det är alltid svårt när personer som inte vet något om verksamheten ska börja jobba där. Sedan är alla olika som personer och det är viktigt att det klickar med dom man ska arbeta med. Jag tycker det är tråkigt att det har blivit så här, men jag hoppas att det ordnar sig till det bästa. Det som är mest jobbigt är att vi alltid bara är två personer på onsdagar och nu kommer jag troligvis att få jobba med en vikarie. Suck! Jag blir trött av stressen och det är inte kul att vara trött varje dag efter jobbet och dessutom på helgerna. Vad ska man göra?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0