Julafton



Ja, det är nästan som julafton hemma hos mig. Jag var och hämtade mitt paket från H&M och direkt när jag kom hem så slet jag upp paketet. Allt fanns med och det är jag mycket nöjd med (brukar försvinna kläder från mina beställningar), men tyvärr var färgen på en av klädesplaggen inte alls som jag hade tänkt mig. Jag visar upp kläderna här senare! Nu måste jag laga något att äta för jag är hungrig som bara den. Hade varit skönt med ett bad med, men hinner nog inte med det laga mat och äta före Idol.

Förresten så var det en helskum man vid min bil på Stigan när jag hämtade paketet. Han var väldigt nära min bil och det såg nästan ut som om han tänkte tjuva den. Tur att jag kom ut! Sedan tittade han när jag körde iväg! Läskigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0