Den gamla goda tiden, eller?!



Har ni tänkt på att nästan allt har blivit större på senare år. Det jag tänker på är till exempel när man ska beställa något på ett café. Förr var bullen normalstor (typ sådana man bakar hemma, kanske i en muffinsform), men nuförtiden är den alltid jättestor och så är det med flera saker. I måndags på vår utflykt så orkade inte en av barnen äta upp sin muffins för att den var "för stor". Var det bättre förr med "normalstora" saker eller är det bättre nu?! Jag tänker på; hur många fler kalorier innehåller inte den stora bullen?! Själv föredrar jag dom små, eftersom man då kan ta flera eller ta flera saker. Vad tycker ni om detta?











Glöm förresten inte bort kanelbullens dag 4 oktober



Kommentarer
Postat av: ERIK grabbenmedstil?

Nja, jaf vette sjutton om jag ens tycker dom är coola :P men fula är dom iallafall ;D haha!

2008-09-11 @ 18:51:09
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0