Måndag gör jag ingenting ingenting ingenting



Precis som i sången! Idag var jag riktigt trött på morgonen! Slutade vid fyratiden idag och efter det har jag bara hämtat pappas bil (Evelina ska ha våran). Annars har jag inte gjort någonting!

Jag funderade på att åka förbi Filippa & Fanny eftersom det känns som jag inte ser dom lika ofta längre. Igår busade ju Fanny med Lukas och Filippa hade fullt upp. Men, nu känns det som det blir försent, så det får bli en annan dag.

Ikväll blir det att ta en dusch, laga mat och se på tv. Imorgon slutar jag tidigare och då ska jag tvätta, eventuellt handla (naturligtvis glömde jag en massa saker igår) och köpa en "vas" på IKEA. Men, vet inte om jag gör allt detta imorgon! Jag gillar att ta dagen som den kommer! Någon förslag på vad man kan äta ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0