Uppdatering



Helgen kom lika snabbt som den försvann! I lördags var jag med Lukas och Klara hela dagen och igår var det söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa.

Förra veckan hade jag inte lust med någonting och på jobbet härjade magsjukan. Finns det något äckligare?! I torsdags var jag och Maria i alla fall på Backaplan och jag köpte en grå kofta på KappAhls VIP kväll, en tröja till Klara och en lila tee på H&M.

Nu måste jag även börja fundera på vad jag ska ha på mig då vi firar pappa.

För övrigt så slutade jag tidigt idag (var hemma halv två). Jag har städat en del; putsat fönster och dammsugit. Senare ska jag laga någon mat och se Prison Break som Maria har spelat in till mig.

Glöm inte att kika på min önskelista förresten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0