Tisdag



Kom hem strax innan klockan ett idag! Har mest gått runt i lägenheten och väntat på att klockan ska bli två, eftersom jag satt upp tvättid då (trodde jag). Nej, jag hade satt upp tvättid fram till klockan två. Som tur är så tvättade jag för någon vecka sedan och egentligen hade jag inget speciellt att tvätta idag. Tänkte slänga i en tvätt bara! Så nu får jag väl samla på mig några fler tvättar till nästa tisdag. Har även varit duktig och tvättat några "fina" tröjor för hand. Tänk vad onödigt egentligen att göra tröjor som inte tål tvättmaskiner (och varför köper man dom)?!

Idag bokade jag även klipptid! Hela lördagen var full och även fredag eftermiddag. Men jag hade tur och fick en tid 13.15 (jag slutar 12.30 på fredag). Får se om jag vågar åka in till stan efter det. Nu ska jag fixa i lägenheten och senare ska jag handla. Imorgon och på torsdag måste jag åka tidigare till jobbet pga samtalen. Känner mig väldig trött...Nu måste jag i alla fall plocka i ordning så det ser fint ut till advent. Kanske ska passa på att hämta ljusstaken senare?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0