Onsdag



Idag har jag jobbat från 07.15 till 17.15. Jag är verkligen trött! Annars har det varit en bra dag på jobbet (förutom att en av barnen kräktes...). Vi har julpysslat och sprayat snö på våra fönster. Mysigt!

Gjorde ju mitt pepparkakshus igår och fastän den saknas två väggar så blir jag allt mer nöjd med det. Jag kan ju alltid ställa det på ett sådant sätt att det inte syns. Nu skulle man haft snösprayen från jobbet...Bilder kommer snart, jag lovar.

Igår var jag även hemma hos mamma på fika. Tänkte hämta min ljusstake (men naturligtvis glömde jag den). Har även fått svar fråm H&M som lovar att skicka mig mössan gratis. Hoppas det stämmer nu, för så här har dom skrivit innan. Nu ska jag snart duscha och sedan laga mat, det är allt jag hinner med ikväll känns det som. Vad äter ni en kväll som denna?





Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint! Ett sånt vill jag också ha hemma!

2008-11-26 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0