Nya VILA kläder



Igår på eftermiddagen åkte jag in till stan för att gå med Jessica på VILA utförsäljning. Tyvärr var bussen försenad (eller så hade den åkt tidigare) för jag var på hållplatsen fem över och den kom inte förrän fem i halv. Strunt samma! Jag blev i alla fall helnöjd med mina köp. Jag hade tur och hittade en klänning (bild kommer) som jag ska ha nästa helg när vi åker bort. Både jag och Jessica hittade en annan svart klänning, men den var för liten för båda, tyvärr...Tack Jessica för att jag fick följa med, jag är supernöjd att jag hittade så mycket!



Jag köpte;

  • En svart klänning med smala band och olika färger längst ner, 200 kr
  • En svart skinnjacka i kort modell, 500 kr
  • Två par jeans, 100 kr



Sedan fick jag rabatt, så allt som allt kostade det 700 kr. Vilka fynd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0