Mer jul



I år ska det som sagt bli en riktig jul! Jag ska verkligen försöka att inte bli sjuk (förra julen var hemsk). Sedan får det gärna snöa med, men det är ju inget jag kan styra över. Eftersom det är första julen i min lägenhet så ska det bli väldigt kul köpa en del nytt och inreda den juligt. Någon gran blir det dock inte har jag bestämt och det beror dels på att jag redan har mina kvistar med ljus i och sedan så finns det faktikt inte plats för fler saker. Vad tycker du är ett måste varje jul?



Saker jag ska inreda min lägenhet med

En stor vit pappstjärna i vardagsrumsfönstret, köpt på Ullared
Eventuellt även en vit ljusstake där inne med
Apelsiner med nejlikor
Kvistar med ljus i √
Pepparkakshus
Små tomtar
Julkuddar
Gardiner
M.m.

Saker jag ska köpa/göra

Jul på Liseberg med minidonuts, brända mandlar och allt som hör julen till
Pepparkakor
Lussekatter
Julklappar
Knäck
Glögg
M.m.




Vad tycker du är ett måste varje jul?





Kommentarer
Postat av: M

Ska bli kul med julbak och jul på Liseberg!! Kram Maria

2008-11-19 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0