Julstämning...eller inte



För en timme sedan rådde det julstämning här hemma, men den försvann tyvärr rätt fort. Tänkte sätta ihop mitt pepparkakshus nu till advent, men det gick inte alls. Sockret som man skulle smälta tyckte inte jag fungerade alls. När jag väl fick ihop en bit så lossnade en annan. Det slutade med att jag fick slänga alla trasiga bitar. Nu har jag gett det ett sista försök (med kristyr/glasyr). Men huset saknar två väggar, så det blir nog inget av det hela. Jag tycker om att pyssla, men när det gäller pilliga saker har jag inte stort tålamod. Får väl nöja mig med julgardiner, julkuddar, julbelysning och lite annat smått och gott. Brukar ni göra pepparkakshus?





Man kan ju alltid drömma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0