Fika



Idag gick jag upp halv sex! När jag gick hemifrån var det 5 ° ute och det ösregnade samtidigt som det blåste, mysigt...På jobbet var vi iväg på utflykt med barnen till tennishallen där dom fick spela tennis, innebandy, fotboll och fika såklart. Superkul! Nu kommer Maria och barnen snart hem till mig på fika. Tyvärr blir allt bröd jag har i frysen förstört när jag tinar det (förstår inte varför) och idag har jag inte varit iväg och handlat. Men det blir en julinspirerad fika med pepparkakor och "tomtegröt" med kanel till barnen om dom vill ha. Uppdaterar mer senare!





Kom på att jag kan använda mina schabloner till risgrynsgröten...



Kommentarer
Postat av: M

Tack för supergod fika och trevligt sällskap!

Kramar Maria och barnen

2008-11-18 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0