Lördag-Söndag



Igår träffade jag Maria och barnen igen! Lukas verkar trivas med mig, då vi har träffats onsdag/torsdag/fredag/lördag/söndag. Hur som helst så åkte vi till Slottsskogen! Det var riktigt mysigt och Maria hade tagit med sig gott fika. Jag fick beröm för mina byxor (kul när folk man inte känner ger en positiv kommentar om ens kläder).

På kvällen blev det ESC, men jag orkade inte titta på hela. Kanske lika bra det?!

Idag är det Mors dag och snart ska jag hem till mamma (och pappa). Maria är redan där och senare blir det grillning och annat gott. Nu har jag precis fixat i lägenheten och gått igenom alla räkningar, suck! Det är inte kul när allt kommer på en gång; Dubbla lån, dubbla månadskostnader för bredbandet, hyra, parkering, A-kassa, hemförsäkring, amortering, H&M och andra småräkningar. Dessutom fyller så många år nu och jag ska förbereda inflyttningsfesten...

Imorgon är det måndag igen, segt! Men jag är tidig och imorgon ska vi på utflykt. Iste och frallor ska jag nog ta med mig...Nej, nu ska jag åka! Kommentera gärna!



Kommentarer
Postat av: Evelina

2008-05-25 @ 12:59:48
URL: http://vanillacream.blogg.se/
Postat av: Evelina

När ska du ha inflyttningsfesten? Vill ev. ha bilen någon dag den här veckan, eller ev. veckan efter. Nu har jag "varnat" dig i alla fall! Ses sen, kram E

2008-05-25 @ 13:01:18
URL: http://vanillacream.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för en trevlig långhelg och mycket bra hjälp med barnen! Kram Maria

2008-05-25 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0