Jag är grym!



Sitter i min nya lägenhet nu och har lyckats installera bredbandet på mindre än en halvtimme. Jag känner mig grym! "Hemma" fungerade internet aldrig...men nu går det riktigt snabbt. Jag ska ha det här bredbandet i tre månader och sedan byta, tror jag. Men kan ni förstå att lilla jag lyckades installera detta själv?! Jag är riktigt dålig på sådant här i vanliga fall...

Jag trivs i min nya lägenhet och jag hoppas att jag sover gott inatt! Utsikten är underbar nu på kvällen! Köket har nästan blivit som nytt (förutom spisen, men den är nästan retro). Fondväggen i vardagsrummet är jag helnöjd med (bilder kommer) och sovalkoven känns större nu med ljusa väggar. Området känns bra och det är nära till allt! Synd bara att allt kostar så mycket...

För övrigt så har det inte alls varit min vecka! Bland annat försov jag mig en timme (men kom ändå i tid). Det händer aldrig mig! Men jag ska vara positiv och inte skriva mer om min otur den här veckan! I helgen blir det kalas, kalas, kalas...Ska även försöka fixa en del i lägenheten! Nästa fredag har jag tagit ledig, det ska bli skönt. Trevlig kväll till alla som läser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0